Rozšíření o lokalitu v AdWords

Chcete-li u svých reklam zobrazit i adresu vaší firmy nebo vašich jednotlivých poboček, je vhodné využít u kampaní rozšíření o lokalitu. Nutným předpokladem pro to je, abyste měli aktivní službu Moje firma na Google.

  1. Na webu business.google.com se přihlaste pod vašim Google účtem a kliknete na tlačítko ZAČÍT.
  2. Následně budete přesměrováni na formulář, kde vyplníte firemní údaje
  3. Můžete si zvolit, zda zákazníkům dodáváte služby a zda je adresa zároveň i obchodem/pobočkou.
  4. V případě, že zvolíte možnost dodávání zboží, je nutné vyplnit jeho podmínky.
  5. Dále vyplníte obchodní činnost.
  6. Dalšími třemi kroky jsou nepovinné kontaktní údaje a ověření příslušnosti k firmě, včetně způsobu ověření firmy.


  7. A následně už se dostanete na stránku s vaším firemním profilem.
  8. Abyste mohli údaje z firemního profilu využívat v Google AdWords, přejděte nyní do AdWords, na záložku Reklamy a rozšíření a zde si mezi Rozšířeními vyfiltrujte Rozšíření o lokalitu.
  9. Modrým tlačítkem + vytvoříte nové rozšíření o lokalitu, kde vyberete účet služby Moje Firma na Googlu. V případě, že máte firemní zápis pod jiným Google účtem, než máte AdWords, pak je nutné odeslat žádost o přístup k účtu služby Moje firma. V tom případě je však poté nutné potvrdit požadavek o přístupu v Moje firma.

Přihlašte se k odběru návodů a tipů o PPC

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn
Digg
Pocket
Email

Platba DPH v AdWords

Faktury Google AdWords jsou vystaveny z Irska. Také faktury pro Facebook jsou vystaveny ze zahraničí (ve článku dále jen AdWords). Pokud je vaše firma zákazníkem

Číst dále »