Vytvoření účtu Google Tag Manager a vložení kontejneru na web

Přes Google Tag Manager (díle jen GTM) je možné na jednom místě spravovat všechny měřící kódy nejen PPC systémů a na samotném webu mít umístěn jen jeden kód. To usnadňuje a zejména zrychluje práci s měřícími kódy.

  1. Přejděte na web GtTM a přes tlačítko SIGN UP FOR FREE se registrujete svým Google účtem. Používejte ideálně jeden google účet i pro AdWords a Analytics.
  2. Následně je nutné vyplnit formulář s údaji o vaší společnosti.
  3. Všechny značky pro web se spravují v tzv. kontejneru, který se umisťuje i na samotný web a je zodpovědný za spouštění všech měřících tagů.
  4. Kontejner pojmenujte např. podle názvu vašeho webu a odsouhlaste smluvní podmínky.
  5. Následně se vám zobrazí kód daného kontejneru, který je nutné umístit na web.

Přihlašte se k odběru návodů a tipů o PPC

Share on facebook
Facebook
Share on google
Google+
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on digg
Digg
Share on pocket
Pocket
Share on email
Email

Platba DPH v AdWords

Faktury Google AdWords jsou vystaveny z Irska. Také faktury pro Facebook jsou vystaveny ze zahraničí (ve článku dále jen AdWords). Pokud je vaše firma zákazníkem

Číst dále »